Playmobil
3941842326391323923739149423293915742332391353928339467423014232442363422924236239300391793914739298
Playmobil Játékok:
Zirndorf, 2022. június – A 2021/2022-es pénzügyi évben a Horst Brandstätter Csoport nagy lépést tett ambiciózus fenntarthatósági céljai megvalósítása felé. A PLAYMOBIL és LECHUZA márkákkal rendelkező cégcsoport 2027-re klímasemleges akar lenni. A következő években 50 millió eurót fektetnek be a klímavédelembe. A cégcsoport 2030-ra zárt anyagciklusokat tervez a gyártásban. „A felelősségvállalás és annak hosszú távú betartása biztosítja különböző vállalataink jövőbeli életképességét. Különösen a PLAYMOBIL, mint világméretű márka, különleges társadalmi és ökológiai felelősséggel bír. Nemcsak fenntartható gyártású termékeket szeretnénk a gyerekek kezébe adni, hanem kiskoruktól kezdve megtanítjuk nekik, mennyire fontos bolygónk védelme.”
Egy pillantás a 2022 júliusában bevezetésre kerülő termékismertetőre megmutatja, hogy a PLAYMOBIL üzletág már ma is mennyire fenntarthatóan működik. Az új játékvilág, a WILTOPIA egy olyan világban való felnövekedést jelent, amelyben az állatokat és a természetet megbecsülik és védik, és tanulással és tudásátadással kombinált szórakozást közvetít. Minden figura és játékkészlet átlagosan 80 százalékban fenntartható anyagokból készül.
A WILTOPIA fogyasztás utáni újrahasznosító anyagokat és bioalapú műanyagokat használ. Nagy része újrahasznosított anyagból áll, amelyet a használaton kívüli hűtőszekrényekből nyernek.
A világszerte mintegy 4200 alkalmazottal a Horst Brandstätter csoport globális szereplő. A nemzetközi cégcsoportba 33 cég tartozik, valamint a jól ismert PLAYMOBIL és LECHUZA márkák.
Az innovatív cég LECHUZA márkanév alatt kiváló minőségű műanyag ültetőgépeket, saját növényi szubsztrátumokat és kiegészítőket, valamint dizájn kerti bútorokat fejleszt, gyárt és forgalmaz 2015 óta.